ما را دنبال کنید

جستجوگر

صفحات جداگانه

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 36
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 35
  • بازديد ديروز : 36
  • بازديد کننده امروز : 29
  • بازديد کننده ديروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل ديروز: 4
  • بازديد هفته : 71
  • بازديد ماه : 1,470
  • بازديد سال : 14,616
  • بازديد کلي : 107,485
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 13.58.201.235
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مشکل لود برطرف شد

مشکلات لود تصویر از بین رفت برای تماشا جدید ترین بازی بالای صفحه اصلی کلیک کنید 

بهترین بسته های تحفیف دانلود از اتصالات برای فعال سازی بسته ×۸۰۲#

پچ Black Edition فصل 2020/2021 رو برای شما آماده کردیم که توسط تیم DzPlayZ ساخته شده .میتونید این پچ زیبا رو با ترافیک نیم بها و رایگان از سایت بزرگ GAMSV دانلود کنید.برای هر چه بهتر اجرا شدن ادیت، لطفا طبق آموزش نصب که زیر لینک دانلود قرار داده شده پیش بروید. لطفا نظر خود را در قسمت نظرات ارسال کنید.

 

ویژگی های پچ:

1-والپیپر های PES 2020

2-اسکوربرد جدید

3-لوگو ریپلی

4-گرافیک جدید

5-کیت های جدید برای فصل 2020/2021

6-تابلو تبلیغاتی جدید

7-مسترلیگ جدید برای فصل 2020/2021

8-و… می باشد.

 

ویژگی آپشن فایل پچ:

دارای آخرین نقل و انتقالات فصل 2020 می باشد.

 

 

نکته :

پچ شامل مود فیس پک نیست، ولی در آینده خواهد بود.

 

 

 

ویژگی های آپدیت V1:

  • اضافه شدن تتوپک Rean tech
  • اضافه شدن فیس بازیکنان زیاد
  • آپدیت نقل و انتقالات اواخر 2020
  • اضافه شدن کنترلر جدید
  • آپدیت ویژه برای تمامی لیگ ها
  • اضافه شدن فیس های جدید
  • و …

 

ویژگی های آپدیت V2:

  • نقل و انتقالات تا تابستان 2020/21
  • منو گرافیکی مشابه pes 2021
  • اسکوربورد 2021
  • لوگو ریپلای 2021
  • تعدادی فیس
  • توپ های جدید 2021
  • و…

 

ویژگی های آپدیت V3:

  • اورال جدید بازیکنان
  • آپدیت شدن بازیکنان جوان
  • فیس های جدید
  • جام های جدید
  • بوت پک جدید
  • و…

 

ویژگی های آپدیت V4:

  • نقل و انتقالات 2020/21
  • منو گرافیکی کامل PES 2021
  • گیم پلی جدید مشابه PES 2021
  • توپ های جدید فصل 2020/21
  • مود جدید منو سرور
  • فیس های جدید 2021
  • و…
              • پسورد:www.pesfa.com
              • دانلود نسخه کامل با حجم 5.3 گیگابایت

 

 

آموزش نصب:

آموزش متنی :

1 – ابتدا بازی PES 2017 (لینک دانلود نسخه فوق فشرده) را دانلود و نصب کنید.

2 – هر پنج پارت بخش AIO پچ را از یکی از سرور های 1 یا 3 که با ترافیک نیم بها میباشند دانلود کنید و در یک پوشه انها را قرار بدهید .

3 – سپس روی پارت اول راست کلیک کنید و گزینه extrat to را انتخاب نمایید تا پچ شروع به خارج شدن از حالت فشرده بکند .

4 – سپس وارد محل اکسترکت شده پچ بشوید و فایل setup.exe پچ را اجرا نمایید .

5 – سپس آدرس محل نصب بازی را به ستاپ پچ بدهید و منتظر باشید تا پچ به صورت کامل روی سیستم شما نصب بشود . (با توجه به حجمی که این پچ دارد ممکن است زمان نصب کمی طولانی باشد پس باید منتظر باشید تا اخر نصب یک پیغام موفقیت آمیز به شما نمایش داده بشود).

6 – سپس آپدیت های جدید به همراه آپدیت 6 توسط Rizi را به ترتیب دانلود و محتویات آنها را در پوشه download بازی خود منتقل کرده و محتویات پوشه آپشن فایل Option file 24-10 را هم در مای داکیومنت در مسیر زیر جایگزین کنید :

Documents\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2017\save

7- سپس با استفاده از نرم افزار DPFilelist Generator (لینک دانلود) فایلهای پچ را به ترتیب عکس زیر تیک زده و فعال کنید :

نکته :

ماد هایی مثل استادیوم پک یا commentary که داخل این عکس هستند را اگر احیانا نداریدشون نیازی به تیک زدنشون نیست !

7 – سپس آیکون PES 2017.exe را اجرا کرده و وارد بازی شده و از آن لذت ببرید

این نسخه به صورت AIO می باشد

  •  لینک های دانلود
  •  راهنمای نصب

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. صابر : سلام ممنوون از راهنمایی وتلاش های بسیار خوبتون. این آپدیت 6 توسط Rizi رو کجا گذاشتین من ندیدم؟
    پاسخ : سلا م صابر
    تشکر



  1. mohamadrezaahanialmasssgmail com : سلام من همه کار هارو انجام دادم ولی فقط یک صفحه مشکی باز میشه لطفاً کمکم کنید 🙏🙏🙏
    پاسخ : سلام
    جاوا را در کمپیوتر خود نصب نماید مشکل رفع میشه



  1. محسن : سلام من فیس پک دانلود کردم ولی به این پچ اضافه نمیشود دلیلش چیست؟
    پاسخ : هر فاعل فیس را در مکان خودش اضاف کنید



  1. ابراهیم : سلام من این پچ را کامل نصب کردم همه ورزشگاهها اضافه شده و کیت ها درست شده اما توی بازی دوستانه یا extibition که میریم اصلا هیچی بالا نمیاد و بازی همونجا متوقف میشه. راهنماییم کنید.
    پاسخ : سلام ابراهیم

    در ویندوز تان زبان جاوا نصب کنید مشکل حل میشه



  1. ALI : اموزش ضعیف واقعا ضعیف یا یه کاری رو نکنین یا وقتی انجام میدین خواهشا تمام و کمال باشه
    پاسخ : فعلن آموزش جدید در راه نیست



  1. عتیق الله : سلام تشکر از خدمت تان
    پاسخ : تشکر



  1. عتیق الله : سلام تشکر از خدمت تان
    پاسخ : تشکر محترم عتیق الله احمد



  1. Mohammadreza : سلام من همه ی ابدیت ها رو جنریت کردم و یک فایل آپشن که 5 مگ بود رو دانلود و وارد داکیومنت و سیو کردم و لی تو مستر لیگ بعد از فصل نقل و انتقالات حل بعضی از بازیکن ها Free Agent شدن مثل کانته و فن دایک و خیلی دیگه
    پاسخ : سلام Mohammadreza
    آموزش نصب اضافه میکنم



  1. Hamid : من بازی رو نصب کردم و پچ رو تو محل بازی نصب کردم،ولی اصن بازی تغییری نکرده،تو اینترنت اموزش نصب پچ بلک ادیشن زدم اما فایل اونا با این یکم فرق میکرد،لطفا خودتون با همین فابلا یه اموزش ویدیویی بزارین،با تشکر
    پاسخ : سلام Hamid حامد
    تلاش خود را میکنم



  1. Hossien : سلام خسته نباشید
    من پچ رو نصب کردم و هیچ تغییری نکرده لطفا ازتون خواهش کنم راهنمایی کنید چی کار کنم
    پاسخ : سلام حسین
    قبل از اینکه بازی پچ Black Edition فصل 2020/2021 برای PES 2017را نصب کنید شما به نسخه PES 2017نصب شده نیاز دارید بعد ازنصب بازی PES 2017باز اقدام به نصب آبدیت نماید وارد مکان نصب شده آبدیت خود برید وبازی را انجام دهید تشکر


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

نویسندگان